Bolltäcke

Godmorgon!

Solen lyser idag så jag känner mig på strålande humör :)
Ligger i soffan på sjukhuset under bolltäcket & dricker en kopp godmorgon välling just nu. Försöker vakna till. Har fått en hemskt jobbig hosta vilket lett till alldeles för få timmars sömn inatt. Men har fått utskriven mer host medicin så förhoppningsvis är den också väck snart.
Var iväg en sväng till Boden igår för att hämta min nya tv bänk, kommer bli kanon :) Annars då? Ja de händer väl inte så mycket, har ju varit så satans kallt ute att man inte ens velat hitta på nåt. Mina fina vänner från Kiruna & Boden har varit här och festa med mig ihelgen så den har också varit super :)
Nu ska jag ta & göra mig en kopp thé!
Puss alla fina!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0