Äntligen Söndag den 22 April :)

Och nu har bejbie varit hemma, så underbart att äntligen få ha han hemma iallafall över en dag.  Mysigt och bara bäst, känns så otroligt skönt => Synd bara att tiden gick så fort.. Och mitt batteri tog när vi väl kunde prata länge! men nåja, vi ses ju om några dagar igen : ) Och om 28 dagar är du heeeeeemma! =D

Annars händer inte mkt alls, orkar verkligen inte skolan just nu. Känner bara att den tynger mig och tar all min kraft så jag stannade hemma även idag, men har dock varit och snackat lite med syon om nästa år. Håller tummarna! Men nu ska jag slå mig ner vid tv:n och invänta Fashion House, lungt ikväll =) Hejråå !

Jag älskar dig Fredrik! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0