Första doppet! ;)

Åhåååå äntligen. Sommar känslan blir ju bara starkare! =) Satt ute i solen idag på skolan så kom vi plötsligt på att traska ner till kanalen och ta ett dopp, och visst var de kallt men ändå inte så värst ; > gode skönt ändå!
Dock lite sämre att vi inte hade nåra badlakan med oss så tog till de vi hade sedan traskade jag mig direkt till Zandra och hoppade i ett varm bad med henne :) Sen har jag inte gjort mkt alls idag, känner mig så sliten och trött. Bara jag nu inte blir sjuk, måste ju bara pigg och alert till i helgen! =) åh, så jag länktar.
Nu ska jag se klart filmen och invänta hajnas samtal sen ska jag nog hem och sova : ) Sovgott!

----------

Skillnaden mellan en riktig vän och en simpel vän är att en simpel vän aldrig sett dig gråta, medans en riktig vän har axlarna våta. En simpel vän förväntar sig att du alltid ska finnas där, en riktig vän förväntar sig själv att alltid finnas där för dig. En simpel vän skulle skratta om du föll framför vännerna, en riktig vän skulle ramla och skratta med dig istället för att skratta åt dig. En simpel vän undrar om du är kär, en riktig vän vet redan när den ser dig. En simpel vän skulle gå om ni bråkade, en riktig vän skulle kunna förlåta. En simpel vän skulle prata med dig när du stod på en bro, en riktig vän skulle ställa sig på kanten och gå med dig i sista andetaget. En simpel vän hittar man överallt, medans en riktig vän bara finns i hjärtat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0