it was only you and me!

Kankse är det en höst depression på gång?

Jag förstår inte hur allting kan förändras så fort, från att ha varit så bra till att bli så dåligt. Jag mår verkligen inte bra nu! Och de jobbigaste är nog att inte veta hur jag skall göra för att de ska bli bättre. Egentligen är det inget speciellt som har hänt som får mig att må dåligt. Utan mera mitt psyke, jag vet varken vad jag vill eller inte vill. Alla säger att jag har förändras, att jag är sur, arg och otålig. Nu säger även du att jag är dryg! Men de värsta är ju att de stämmer, jag vet att jag är sur, arg, gnällig och dryg men jag är de inte med mening... vet inte varför jag är det egentligen. Men dåligt känns det. Orkade inte vara kvar i skolan idag heller, så åkte hem efter lunchen.. så nu sitter jag här än en gång och funderar över hur jag ska göra,. Jag vet inte. Vill bort härifrån, slippa se dig!


Ledsen att jag bråkade sådär med dig i måndags baby, förlåt! :( Jag älskar dig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0