jag måste sluta fega..

jag menar, visst blir man sårad. men jag måste våga chansa. hur skall under kunna ske om jag aldrig vågar tro att dom kan det? skärpning nu Sandra, man lever bara en gång!

För övrigt så sitter jag hos Zta nu, orkade inte skolan idag. Men på en timma ska jag iallafall bege mig traskandes mot norrmalmia och se någon musikal med klassen sen har jag äntligen påsklov, en och en halv vecka. Och underbarare kan de inte kännas, de är verkligen behövligt även denna gång :) Känner att jag har börjat halka till nu igen.. fan också, samma visa varje gång. jag som var så duktig och började sköta skolan sen skiter de sig igen,. aja, får försöka ta tag i den igen nu efter lovet. wish me good luck, i need it! Och annars händer väl inte så mkt, har äntligen pallrat mig till haparanda och varit med honey boney i helgen, och de kändes så otroligt jävla skönt. =)
Nu ska jag därimot vara social ett tag innan jag ska fara på skiten denna sen hem och packa alla miljoners prylar jag ska med mig, och imorgon bär det av mot kåbdalis, hemma söndag! ;>

Glad påsk och ha ett toppen lov nu allesammans!
Ciaaao!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0