Kåbdalis!

Hej hopp alle glade! : )

Då var man hemma igen då efter tre nätter i den lilla röda stugan tillsammans med familjen Linneruth´s och de må jag säga har varit väldans trevligt. Så man tackar för sällskapet och allt där i kring :) Allt från ätit god mat, sovit en hel del mer än vad de brukar bli, åkt bräda, sett raketer, suttit i solen och allt vad vi nu har hunnit med så har de varit en väldigt bra resa. Skönt att komma bort från P-town för nåra nätter, bara må väl och tänka på annat :)
Visst var de kankse lite jobbigt att inte ha tillgång till fast telefon så jag kunde prata med bejbie lika mycket men all den missade tiden har vi ju tagit igen hela dagen idag =) Och till helgen ses vi ju äntligen igen! :) dunder underbart!
Togs en hel del bilder också, dock mest på mig sen Sarisen och lite på allt de andra ;p Dom läggs upp på pixbox så fort jag orkar. Men ska försöka finna mig orken till det imorgon! ;> Nu ska jag fortsätta överväga om jag ska fara hem nu eller tillbringa natten här, börjar bli trötter i ögonen!

sååå... Godnatt Sovgott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0