Slut på ledigheten..

Hey där! : )

Aja då var påsklovet slut och nu väntar drygt åtta veckor nästan utan någon ledighet.. Känns väl inte bäst, men de är bara bita ihop. Och endast fem veckor kvar till älskade kommer hem och de är posetivt iallafall! :)
Lovet har varit bra trots allt, har ju hunnit med kåbdalis och haparanda samt en lugn och skönt vecka! ;)
Kom nyss hem från Haparanda och sitter just nu å väntar på att mammsen och pappsen ska komma hem från stockholm => Sen ska jag soooova!
Ifredags var de fest med Marie, länge sen vi umgicks så de var prima ballerina, såå härligt! :] Kvällen blev lite väl lång och med nåra tråkigheter fast dom överlevde vi ju iallafall. Sov knappt nånting sen satte jag och Tobba oss på bussen mot Haparanda halv tio lördagsmorgon men de funkade också fint, sov mest hela resan :) Hälsade på darloo och käkade pizza innan vi somnade där kring elva. Idag har jag enbart varit med darloo innan den långa bussresan. Men äntligen hemma så nu ska jag sätta på OC och Sisters and brothers som jag missade idag och bara invänta mamma o pappa! : ) GODNATT!


Förövrigt förstår jag inte hur den man minst anar kan förändras så snabbt?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0