varför slutar alltid den starkaste stjärnan lysa först?

förlåt för dålig uppdatering men min lap top är sönder. jag har så trååkigt, går bara och väntar på att de ska bli måndag så jag får lämna in min dator & ringa min chef och tjata efter min lön som fortfarande inte har kommit,. så har även min sjukskrivning gått ut så på måndag ska jag plugga, känns så grymt jobbigt men då har jag något att göra på dagarna iallafall eftersom jag inte jobbar mera. snart bär de av till piteå & för första gången så länktar jag faktiskt litegrann :) ska bli så skönt att träffa alla igen även om det bara var två & en halv månad sen sist,, dessutom har jag lovat mig själv nu att göra klart körkortet, blir bara arg på mig själv när jag hör att bara fler får det klart. jag med!
men hör och häpnad, ska sluta äta godis dessutom :) iallafall börja trappa ner... wish me good luck!

Nu ska jag se tvvvvvvvv, ciaobella!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0