jag saknar dig

Jag är så dålig på sätta ord på mina känslor och mina tankar men de var ju ett tag sen nu så känner att jag ska göra ett tappert försök att skriva här iallafall!
Tiden bara springer fram, så mkt som händer hela tiden.. vad som snurrar i min skalle just nu är Du, jag saknar dig så otroligt mkt. känns som om de är en evighet sedan du sa hejdå och klev ut genom dörren men ändå är det bara fyra dagar sen... 
Känndes jobbigt att prata med dig idag och veta att du känner sådär. men snälla älskling, tro mig du är den enda för mig! Och sen att markeringarna bara tog slut sådär utan nånting gör ju inte saken lättare heller. Men jag lovar att så fort du får ta imot besök så kommer jag!

Men nu ska jag försöka plugga litegrann så jag slipper göra så mkt under sportlovet. Ciaaao!


126094-1



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0