hejdå linköping, hej äckel-pite

Ja då sitter man här på tågstationen nu och väntar på tåget hemmåt som går om ungefär en halvtimma. Framme i älvsbyn sex imorgonbitti så blir väl hem till mamma & pappa, duscha, äta och sova litegrann sen ska jag vara med min favvo Tina som jag inte träffat på alldeles för länge :) Har varit skönt som fan att få vara borta dom här två veckorna, slippa piteå och allt dess skit. Dessutom att inte vara hemma på studenten/examen var kankse bara bra, lungt och fint med min älskling framför film var tusen ggr bättre egetntligen :) fast nog ska de bli skönt att komma hem igen, träffa alla och sen kommer ju hajna hem på Tisdag så det blir nog bra iallafall :>
Sen om ungefär två veckor börjar jag jobba, dock bara tre veckor så jag överlever nog. pengar behövs!
Men nu ska jag börja hämta ut mina väskor och traska iväg:> Tjingeling!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0