Jag har levt av kärlek, alltså har jag levt av tårar.

Vet du om att du tagit min svart vita värd och gett den all sin färg? Vet du om hur du skyddat mig mot mörkret och fått mig att överleva, dag efter dag? Vet du om hur otroligt vacker du är, när du sitter vid min sida och skrattar åt världen utanför? Vet du om att mitt hjärta värker när jag ser hur dina tårar skimrar under ögonlocken? Vet du om att att dina kramar värmer mer än solen? Vet du om att jag skulle simma över atlanten utan armar och ben, om du var på andra sidan och behövde mig? Vet du om att jag skulle ge dig mina lungor utan att tveka, om dina egna svek dig? Vet du om att du får mitt hjärta att slå, bara av att finnas i min närhet? Vet du om att jag börjar le, när jag ser ditt namn på telefonen när det ringer? Vet du om att jag vårdar varje minne med dig, som om det vore den sköraste diamanten som låg i min hand? Vet du om hur mycket jag älskar dig, och hur förlorad jag skulle vara om du försvann? (`v`)



Ska snart sova. Imorgon åker jag, måste erkänna att de känns så skönt att komma bort ett tag :)
allting är så rörigt just nu så de kunde inte kommit lägligare :> de har gått så fort fram att jag nappt hunnit stanna till och andas ut. är de här verkligen de rätta? är det vad jag vill? jag hoppas det.
Men nu ska jag krypa till sängs så jag tar mig upp i tid!

Godnatt alla och ha de så trevligt i skit hålan ;>



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0