trött trötteli tröttare tröttast

Kom till Älvsbyn klockan sex igår morse, så direkt jag kom hem somnade jag vid tvn tills vid elva tiden. For till havsbadet där min kära mor och far är med husvagnen, käkade middag med dom och mosters familj. Riktigt trevligt faktiskt, körde en massa gummi båt med kusinerna, har saknat dom små liven :) Nog är de härligt att vara hemma, men hade inte varit till skada att stanna tills imorgon! Sitter och väntar på moster nu som ska hämta mig så ska jag fara dit och vara barnvakt ett tag, sen blir det nog lungt med Tina så jag blir frisk nån gång, denna jävla förkylning! Men nu ska jag försöka samla orken att packa upp min väska innan hojna kommer. Heyråå : )



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0