äääntligen heeelg! :)

Har varit en slapp och skön vecka, tisdagar går jag ju bara en och en halvtimma, onsdag var vi på havsbadet och badade sen igår i kalix på mässan. Så har som bara haft två tunga dagar i skolan denna vecka och ändå hunnit göra bort textningsprovet och en redovisning : ) Nu är de bara järnet en och en halv vecka till sedan Påsklov och de börjas nog med Kåbdalis! =) Sen helgen innan lovet alltså nästa helg åker jag ju till Haparanda och träffar bejbie, så bättre kan de bara inte blii! : )
Ikväll ska jag bara ta det lungt, mormor kommer snart och hämtar mig så ska jag bara mysa på dära, känna lugnet och prata med älskling :) Känns bara skönt att slappna av och ta de lungt en helg också!=>
Men nu ska jag plocka ner de sista sedan bege mig! =)
Ha en bra helg allesammans!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0