Barnvaktis!

Somnade klockan tio igår och sov till tio imorse. Kändes som om jag verkligen behövde det, har vart rätt dåligt med sömn på senaste. Så de var inget annat än skönt :) Drog ut på stan ett tag men nu är jag tillbaka hos mormor, har varit med Rasmus och Amanda ett tag. Men ska snart bege mig mot zon till Zta ett tag och vara med henne tills ikväll när jag ska tillbaka hit och prata med honey i telefonen sen hjälpa mormor vara barnvakt åt mina kusiner : )
Så det blev en nykter helg iallafall, men känns bara fint. Skönt att umgås med dom man inte träffat på ett tag!
Men nu ska jag kila och hjälpa mormor med de sista i köket innan vi ska fara! ; > Ciaaao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0