fffffredag!

Finns bara två ord och säga - ÄNTLIGEN HELG! Har länktat mera till helgen nu än vad jag brukar, kankse är de för att jag får träffa baby? :) eller för att veckan vart allmänt tung och jag varit så less? vem vet ;)
Har dock hunnit med ganska bra iveckan, igår fick jag äntligen komma till läkaren och det sas väl inte så mkt, inte han heller visste vad de kunde vara så nu blir det rönken på tisdag istället och tandläkarn på måndag sen får jag snart mina kallelser till rönken angående ryggen samt sjukgymnasten. Åh herregud, mkt nu :p Sen i tisdags städade jag och mamma hela lägenheten, alla fönster, alla golv och damtorkade allting. Sen hann jag även med att springa till tvätten och tvätta samr sortera all post! ; > Men snart kommer ju sommarn, och den är minsann efterlänktat, dunder jätte mkt  =) Såå skönt att solen äntligen börjat värma, känner på mig att dte kommer bli en bra sommar (just you and me, i remember) och kommer inte behöva jobba lika mkt som tänkt! ; > underbart!
Ikväll blir det bara lungt, ska nog svänga förbi mormor och sova där så jag tar mig upp imorgon! =>
Men nu ska jag umgås med systser yster, var ju ett tag sen! ^^,

Trevlig helg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0