förlåt baby!

Sitter sjuk hos mormor och morfar nu medans alla andra roar sig med annat skoj. Men kände inte för att göra nånting alls idag, så har bara tagit det lungt.. ska nog snart se klart filmen med dom sen lägga mig och sova :)
Hoppas på bättre dag imorgon, men de bästa jag vet är att vakna till din röst, så de blir nog bra =)
Sitter och funderar nu.. känner mig nästan lite dum för att jag ringde och var sådär sur idag, men även om du sagt tusen ggr att de inte stämmer så blir jag så ledsen.. vill inte lyssna, vill tro på dig : ) Länktar så efter dig! förlåt iallafall bejbie.. Nu ska jag kila!

Godnatt!


Du säger att du inte vill förstöra, gör inte de då. sluta ringa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0