plugghäst

Hejj Hopp!
Idag är jag hemma hos mamma å pappa och har pluggat gärnet på samhälls och engelska, där fattas bara renskrivningen. Men den fixar jag imorgon när jag ändå slutar halv tolv! :) Skööönt!
Och på skolan idag var jag och Milla så duktiga att dagen bara gled på i dunder fart! ;>
Vi hann till och med gå ner till idrotten och prata med läraren där så jag får vara ledig på torsdag eftersom jag inte har några lektioner på förmiddan och sen ska klassen iväg och simma men de har jag ju redan betyg i minsann! ^^,

Känns så skönt att höra din röst älskling, jag saknar dig så mkt! ♥

Men nu ska jag iallafall börja med renskrivningen sen försöka dra med mammsen på en promenad :)
Ciaaao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0