förlåt älskling..

all denna oro, alla dom här tankarna, all rädsla och hela förtvivladen gör mig bokstavligt talat knäpp. Jag orkar inte! Hur kan jag vara så otroligt dum, att såra den som betyder mest för mig? Och nu tänker ni säkert, vad har du nu gjort?! Men de är inte de saken handlar om. Utan att de alltid ska hända. Varför lär man sig inte av sina misstag? visst nog gör jag det. men inte alla gångerna. och varje gång känns de lika piss dåligt ändå gör vi om dom?! vad är de för fel på oss? åh så hemskt.
aja, känner mig så otroligt värdelös just nu. ångrar så mycket allt vad jag sagt.. förlåt mig! =/
Enda posetiva är väl att vi har "lång-helg" och nu är de bara sex dagar kvar, åhh så jag länktar! =)

Nu ska jag fortsätta städa mitt rum innan jag ska hem och sova. hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0