Söndagsvila!

Såjaa nu var helgen och allt 18års firande över och jag befinner mig i piteå. Helgen har varit kanon bortsett från vissa tråkigheter, fast klarar vi oss utan dom? kan man ha en perfekt helg? nä jag tror inte det. jag tackar alla mina nära och kära för att ni gjorde helgen så kanon, utan er hade det inte varit desamma :) men har inte hunnit göra så mycket sen jag kom i måndags, mera än träffat dom flesta så i veckan blir det att ta tag i pluggandet och faserna inför teoriprovet så jag får de gjort innan jag far mot linköping igen!
Och har inte gjort mycket alls idag, älsklingen for hem igen imorse så jag städade undan resten efter helgens bravader innan mamma & pappa kom hem så vi kunde beställa pizza. Men nu ska jag plugga vidare på faserna innan jag spolar upp ett bad :) Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0