mormor - dag : )

I torsdags var jag en hel dag med mormor vilket var mkt trevlig och händer inte alltför ofta :) Började iallafall med att jag for dit och duschade & fixade till mig eftersom vattnet här hemma var alldeles gul/brunt för att rören tinar. Drog sedan ut en sväng på stan, köpte några mattor till sovrummet. Sen käkade vi fläskfilé och potatisgratäng med morfar, tog det lungt tills Hanna hämtade upp mig och vi for på VIP kvällen på gina där jag inhandlade två klänningar sen med mormor till öjebyn och kvantum innan vi hämtade upp min älskling så vi kunde fara hem och sova :) Härligt var det iallafall, har saknat det!



image25

Världens bästa morfar och mormor :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0