please forgive me..

Du har gett mig mycket & för det ska du ha ett tack,.

Jag har ont i hjärtat,  jag har sån ångest över allt jag sabbat.
Jag är ledsen, jag behöver stöd, jag behöver få bli omfamnad, inte få höra hur dåligt jag beter mig, inte bli lämnad ensam kvar.. men jag antar att du har viktigare saker för dig än att vara med mig. 
Inget ska behöva gå ut över dig... du ska inte behöva lyssna eller prata om saker du inte tycker om.

det känns tungt,

För jag älskar verkligen dig, och det kommer jag nog alltid att göra på ett eller annat sätt.

:(


Kommentarer
Emma

Hurdu gumman, jag vill fixa din blogg nununu! För den ser gräslig ut när den inte ens är klar ;) haha,. för du har bytt lösenord? Tänkte fixa det för ett tag sen.. men det gick inte ;p

2008-05-06 @ 11:51:14
URL: http://emstaar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0