ikea : ))

Äntligen funkar bloggen igen, har kunnat läsa alla andras men har inte kunnat logga in på min egen.. men nuså :)
Igår var vi hela dagen på ikea, startade vid nio och var hemma vid 22  så blev en lång men trevlig dag tillsammans med mamma, mormor och syster :> blev en hel del shopping på ikea, ett par stövlar på skopunkten och ett par gympaskor till fredrik så nu några tusenlappar fattigare känns de i plånboken ;) kankse också beror mycket på tattueringen och soffan tidigare iveckan, så nu blir det leva snålt. men de var det värt = )) När vi kom hem igår umgicks jag lite med emelie, var förbi stan en sväng med hennes nya bil sen somnade jag riktigt skönt :> Idag har vi mest byggt ihop möbler och städat så imorgon blir det annonsera ut det gamla på blocket ;) nu därimot ska jag slå på en film och bara njuta, luleå imorgon igen! :) Sovgott kärt och okärt folk!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0