Onsdag!

åter igen dålig uppdatering och denna gång skyller jag på för många motgångar under alldeles för kort tid.. men nu äntligen verkar allting klarna upp sig litegrann, är så otroligt tacksam att det var just du som höll om mig igår, just din axel jag grät mot tills jag somnade. imorse när jag vaknade så kändes allting mycket bättre och nu ska jag leva upp till varje dag på ett helt annat sätt!
igår var jag med mormor en hel dag i luleå och shoppade och trotts att jag inte hade med mig mycket hem så har det gått en massa pengar, kollade även upp resor som förhoppningsvis blir av i januari eller februari och beställde en ny soffa :) Idag har vi mest tagit det lugnt hemma, bokat in tid på vårdcentralen och ätit middag hos frediks mormor så nu ska jag ta tag i disken sedan slå upp en skål ostbågar & ett glas cider till en film :) Ha en bra kväll !

bättre uppdateringar lovar jag igen ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0