Andra advent!

Planerna blev inte riktigt som tänkt igår, blev att fixa sig efter att jag läst ut boken och sett ett avsnitt av gossipgirl sen kom min mamma och skjutsade mig till klubbgärdet där det blev en liten fest. hade rätt skojj faktiskt även fast vi inte rörde oss förens jag och dogge traskade hem vid två tiden ungefär. somnade därimot inte förens efter fyra och varje gång jag lyckades slumra till så ringde telefonen och väckte mig..

Nu är jag iallafall uppe, har legat i sängen och myst med choklad och gossip girl. kom nämligen hem en tröttis vid tolv som fortfarande ligger och sover, vilket han säkert kommer fortsätta med några timmar till. sen ska vi klä granen hoppas jag :) men tills dess ska jag ut med dogge en sväng och käka frukost ;>
Glöm nu inte att tända det andra ljuset idag :) Ha en bra dag!

oxox/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0