bubble shooter =)

Nu sitter jag här och äter mina popcorn med kött & grill krydda och spelar bubble shooter, det är ett spel som min mamma har spelat skit länge och jag har som bara testat någon gång när jag varit hemma hos dom. men sen igår när jag hade så tråkigt bestämde jag mig för att spela det och nu är jag fast, kan inte slita mig och mina rekord blir bara bättre & bättre ;) Ska spela ett tag till sen har jag en sak jag måste göra innan jag kan hoppa i säng så bäst att börja nu, min taxi är här utanför vid tolv tiden och jag med mina sömnproblem lär ändå inte få så mycket så lika bra att krya ner och läsa tills mina ögon faller ihop ;>

Förresten vad kryddar ni era popcorn med?
kan inte förstå dom som har salt, blää!
Själv kör jag alltid med smörpopcorn och aromat eller kött&grill krydda :) mums!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0