effektiv fredag

hoj!

idag har jag minsann varit effektiv, steg upp redan vid sju tiden och fixade till mig medans jag sprang imellan teori boken och pluggade. hade tänkt sitta på körskolan ett tag och nöta rep faserna tills det slog mig att dom inte har öppet på fredagar. men mig gjorde det absolut ingenting, strosade runt på stan med mamma och syster, köpte dom sista julklapparna (skönt att ha klart det), fikade, handlade mat och hund/katt mat. dogge fick även ett nytt halsband medans ebba (katten för er som inte visste det) fick en sån där namnbricka ;> kom väl hem dära kring två, så har hunnit tvätta tre maskiner och tagit en promenad med hanna och dogsen till klubbgärdet och postat lite julkort. har just varit ut med dogge för natten och ätit en fil tallrik så nu ska jag krypa ner under mitt täcke och läsa ut min bok :)
Skönt att äntligen ha vänt tillbaka dygnet!

Sovgott & sup för mig med!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0