födelsedagsfika!

Min familj for hem för ett tag sen (eller ja, två timmar sen) dom har varit här med en massa goo fika och mat samt fredriks present så ikväll har vi grattat honom. nu är han ute med sina kompisar och jag ska springa och hämta gps´en hos hanna eftersom jag och sandra åker till luleå imorgon :) I stort sett hela dagen har spenderats i klubbgärdet hos lars och johanna, pojkarna spelade mest dator medans jag och johanna satt och pratade om allt mellan himmel och jord, bland annat inredning :)

Nu ska jag fixa det sista till imorgon eftersom det blir fullt upp hela dagen. sen blir det mys och plugg om inte en promenad, fast vädret kändes väl inte så där jätte lockande för det.. måste därimot rensa lådor och skit så det ska jag sätta igång med nu! ;)
Ha en bra kväll allesammans!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0