Första advent!

Här har det varit dåligt med uppdatering, men har helt enkelt inte haft tid eller lusten. Helgen har gått i slapphetens banor. Fredag tog jag och hanna en promenad till stan med hundarna efter att jag varit hemma i bersika under dagen och hämtat lite julsaker. Lördag tittade jag när min lillasyster spelade handboll på ptiholm vilket dom tog hem segern över äldre pojkar, bra jobbat ;) sen var jag med hanna på dollar store och avslutade kvällen med en massa tv titt.

Idag är det första advent så vi har julpyntat och myst på med ljusen tända franför en film. så nu ska jag hoppa ner i sängen och läsa min bok tills jag somnar :)
Godnatt & trevlig advent!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0