första december

23 dagar kvar till julafton och som jag längtar. älskar att springa på stan och köpa julklappar för att sen komma hem till ett julpyntat hem med en massa härliga ljus och stämningen på topp. men tur att julen bara är en gång per år så man inte hinner bli less ;) för första gången i hela mitt liv kommer jag mest troligt inte att spendera julafton med familjen utan här hemma med fredriks släkt fast den 23e (uppesittarkvällen) och natten mot julafton och julaftonsförmiddagen kommer vi spendera hemma i bersika tillsammans med min familj. blir nog great det där, hur det nu än blir ;)

Idag fick jag äntligen öppna alla nr1 luckor i våra fem kalendrar och såg första avsnittet av julkalendern :) därimot rätt trist att den bara blir sämre genom åren, eller är det jag som blivit äldre? ;) nåja, känner att jag ska låta jon blund gästa mig nu, har läst över hundra sidor i min bok så snart dax att göra en ny beställning. imorgon väntar plugg och möten samt ett försök att hinna med julklappsshoppning :) Sovgott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0