fredag :)

Inatt hade jag sovfrämmande av min kära syster, såg en film och bara mös på. härligt att få spendera tid med henne ibland. vi har kommit varann så mycket närmare sen jag flyttade..  vi steg upp där vid åtta så jag skulle hinna till min körlektion och hon på skolan. dock hann jag följa med henne en runda på skolan och se luciatåget, grymt duktiga :)

Har även hunnit med ett "hemligt uppdrag" nu på eftermiddagen. mer om det senare när jag vet mera klart, hoppas det går iallafall. så ni kan ju hålla tummarna med mig ;> Skulle egentligen på bio ikväll men kände mig bara så himla trött att jag åkte hem och vilade ett tag. så nu ska jag strax fara och möta min loverboy så vi kan gå till kgc och umgås. Blir lugnt för mig ikväll, inge supande eller vakande är alldeles för trött för det!

men ta det lugnt med alkoholen, trevlig kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0