garderobs rensning!

Igår kom sofia hit så efter att vi hade gått våran kvällspromenad började vi rensa min garderob. tre stora påsar senare var vi äntligen klar och jag hade knappt några kläder kvar ;p haha, nää men skönt var det. jag brukar alltid tänka att nån gång kommer jag kanske använda den där tröjan som bara legat där hur länge som helst. men nu åkte allt! Somnade strax efter att hon åkt hem så blev fyra timmars sömn eftersom jag var uppe redan halv sex imorse, ringde dock min läkare om en ny tid så jag kan få komma dit och testa ny sömnmedicin för dehär går inte längre.. jag behöver mina minst 10 timmar.
visst är det skönt att hinna med massor, men när jag är så jäkla trött ser jag inget posetivt med det.

Och nu till mitt hemliga projekt!
Har även hunnit vara förbi och skrivit på ett nytt kontrakt, jag flyttar om två veckor!!!!!=)))
känns så jävla sköööönt, även om jag trivs som fan här. så måste jag tänka på min stackars hund och jag orkar inte med den där satans jäveln på nedre plan. far och flyg!

Nu ska jag därimot käka frukost och läsa igenom teori boken (om jag hinner) tills jag ska åka mot stan. har en lektion sedan drar jag och sandra till luleå och shoppar! :)
Oxox/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0