Gott nytt år!

Sista dagen på detta år är nu här och med det tänker jag önska er alla ett riktigt gott nytt år! :)
Har varit lite glest här ett tag men de har ju varit jul och jag har haft fullt upp med att träffa alla och
käka julmat samt packa eftersom de är nära nu och är en hel del som behöver packas..

Julafton var klockren, kan jag kalla den så? var fakiskt den sämsta julen hittils men nog om det. det slutade gott men bra sällskap och perfekta julklappar, fick i stort sett allt på min extremt långa önskelista;) Juldagarna där efter har spenderats på krogen och med släkt. har haft riktigt trevligt, men nu är den slut för iår igen.

Idag har jag hunnit med rätt mycket, drog på stan med mamma redan vid ett tiden sen förbi backen och handlade, kom hem med några påsar och en ny hatthylla. har hunnit käka middag hemma i bersika och varit förbi mormor för att hämta "drag pulkan" så vi kan börja träna med dogge snart, han blir ju snart ett år gammal=) lill gubben!
Jag och mamma har också varit ute och övningskört så vi hann snacka om allt och ingenting! myyys!
Dessutom har jag packat tre kartonger till sen jag kom hem.

Nu ska jag äta riktigt mycket gott och bara mysa vid tvn tills jag ska krypa ner i sängen och vänta på min loverboy :)
Mitt nyårslöfte ska bli att bara äta godis på helgerna. för min kropps skull, pengarna och fredriks :) önska mig lycka till för det behövs verkligen! vad blir era nyårslöften?

Också en gång till! GOTT NYTT ÅR ALLESAMMANS!<3








Kommentarer
julia

gott nytt år :p :)<3

2008-12-31 @ 00:20:37
URL: http://nesral.blogg.se/
Mikaela

Haha julklapparna är alltid det bästa ;p Vad fick du då? GOTT NYTT ÅR! ;D i efterskott, dock. Jag var hemma i läggan med Rocky och Frida och tog det lugnt. För hans skull var jag nykter och hemma, ville se ännu en gång så han är lugn med fyrverkerier och smällar, och det är han verkligen! Så nästa år kanske jag vågar lämna bort han till nån :) Vad gjorde du då?

Vad är det du packar till btw? Ska du flytta? :)

2009-01-01 @ 20:41:35
URL: http://lillamiii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0