julmust

idag har dagen varit minst sagt skandal. började med att det sket sig med plugget och personer blir allmänt dum i skallen ibland och allting gör inte saken bättre av jag kommer närmare mitt beslut som kommer vara det största jag gjort på väldigt länge, ett svårare val än att hoppa av skolan (vilket jag övervägde en hel del innan jag fattade, tro det eller ej). det kommer påverka hela mig som person, min framtid och mitt mående. men har redan länge nog skjutit upp det och jag är fullt medveten om att konsekvenserna blir fler ju länge jag väntar.. men snart.. snart fattar jag det & då kommer jag inte ens behöva säga något för att ni ska förstå, tro mig. det kommer märkas!

På tal om något helt annat, julmust! gyyyd så göööttt, Är typ det enda jag är sugen på nu för tiden. inte ens chocklad, popcorn eller hallonsoda känns lockande. jag är inte sugen på nånting och har ingen aptit alls förutom julmusten ;) nåja den kommer väl. nu ska jag tanka gossip girl och lägga mig så den här dagen lider mot sitt slut.

TÄNKA POSETIVT - NY DAG, NYA TAG!

oxox/S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0