man ska aldrig ta ut nånting i förtid!

godmorgon sverige! vaknade upp för någon timma sen men har legat i sängen och dragit mig tills för ett tag sen när jag steg upp för att min mage skrek efter frukost. som jag skrev igår att jag äntligen hade vänt tillbaka dygnet var ju ingen idé, även fast jag steg upp vid halv åtta så somnade jag inte förens tre vilket resulterade i att jag sov till tolv idag med. illa!
idag blir det lugna puckar skulle jag tro, känner inte för att göra nånting så tror jag ska krypa ner i sängen igen och fortsätta läsa ut boken och ta laptopen i sängen och se gossip girl och bara måå :) kanske åker hem till bersika en sväng senare också, nu när mamma och emelie är själv hemma så vi kan umgås bara vi :)

nu över till nått helt annat.. när vi var på kvantum igår så fick vi smaka någon ny juice.
super god! med apelsin och hallon ganska tjock ser typ ut som smoothie och den kommer absolut finnas i våran kyl mkt :)
Nu sängen ;>

oxox/s


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0