Oh hej och hå!

Här har det varit dött ett tag.. men har faktiskt inte gjort ett skit sedan sist.. tagit det lugnt och njutit av min julstämning som är på topp! därimot traskade jag til posten och skickade iväg ett paket imorse sen såg vi någon jul film på tv innan pappa kom och hämtade mig. sitter i bersika nu och blir här tills julafton, ska bara hem ett tag imorgon och hämta lite saker, alla julklappar och självklart min älskade pojkvän! :)
Har nyss varit ute på en prommis med syster och dogge, så nu ligger han helt död på golvet. så ska ta upp han i sängen nu och mysa tills jag sluter mina blåa!

Förresten så testade jag ju den där sömn medicinen jag fick utskrivet.. om ni minns? den funkar iallafall kanon, somna lätt och sover som en stock hela natten, dock kanske lite väl länge på morgonen :p och tydligen är jag helt groggy när jag tagit den, minns inget och kan knappt snacka ;p haha

Nu sängen. Men först -- GRATTIS SOFIA 18ÅR, som du längtat och nu ÄNTLIGEN! PUSSS (`v´)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0