Pepparkakshus =)

Idag har jag varit i full gång hela dagen.. steg upp redan vid åtta i tiden (skönt) och åkte med elin till sjukhuset vid tio där jag träffade läkarn för uppföljning av medecinen, blev ökning och längre sjukskrivning. sedan traskade jag runt på stan och löpte resten av julklapparna, lite nödvändigheter, julpynt, ljus osv.. hann även med att sitta på körskolan en stund sen handla innan mamma hämtade mig, stefan och anton och skjutsade hem oss.

Nu ikväll har jag och fredrik bakat pepparkakor och gjort pepparkakshus :)
första plåten med pepparkakor blev svarta men andra blev bra (säkert inte ens färdig gräddade) haha. har tom hunnit kolla igenom all post och damnsugat så nu ska jag krya ner i sängen och försöka sova. Imorgon är enda dagen den här veckan där jag inte har något speciellt, men ändå är det en massa som måste göras. nåja sängen var det ja :) godnatt

trist utan bilder, i know.. det kommer jag är bara lite seg ;>



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0