Sammanfattning!

Svar, nej jag blir inte less ;) orkade inte visa i bilder och kass på minnesfronten så jag kör på så gått det går ;)


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tattuerade mig :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
jag hade nog inga, iallafall inte vad jag minns :p


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inte någon nära vän iallafall.


4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack å lov

5. Vilka länder besökte du?
Sverige, finland och turkiet

6. Är det något du saknar sen åren tbx som du vill ha år 2009?
Mitt minne sviker ;)


7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Jag minns alla i stortsett fast inget speciellt ;)

8. Vad var din största framgång 2008?
Jag har nog inte gjort någon framgång, kanske att jag tagit tag i plugg till körkortet.

9. Största misstaget?
Lita på fel personer (ärlighet varar längst) skjutit upp saker..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inte mer än vanligt ;)

11. Bästa köpet?
Inredning :)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Godis, mat & inredning

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jo

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
just dance, poker face och i kissed a girl

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Var nog snäppet gladare trots motgångar

16. Vad önskar du att du gjort mer?
inte tagit allt så förgivet.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
bråkat

18. Hur tillbringade du julen?
först min familj sedan fredriks släkt och dagarna efter min släkt

19. Blev du kär i år?
var redan det.

20. Hur många one night stands?
inga:)

21. Favoritprogram på TV?
One tree hill och gossip girl

23. Bästa boken du läste i år?
Kanske "När livet stannar" har läst rätt många

24. Största musikaliska upptäckten?
lady gaga har det varit mkt av i sommar ;)

25. Något du önskade dig och fick?
på julafton? allt på min önskelista :)

26. Något du önskade dig men inte fick?
en rockring ;)

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
firade med pojkvän och vänner i bojjn sedan utgång på kalles

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
mindre bråk och mer pengar ; > pengar är lycka! =)

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
2007? jeans och tunn tröja om jag inte minns fel? :P

31. Vad fick dig att må bra?
godis, kärlek och alkohol

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
chad michael murrey

33. Vem saknade du?
ingen speciell

34. De bästa nya människorna du träffade?
finns som inga nya, men emelie och hanna började jag ju vara mer med :)


Kommentarer
Mikaela

Jag snor den här hihi ;)

2009-01-01 @ 20:42:02
URL: http://lillamiii.blogg.se/
sofia

Men ska ta på autogiro och det kan man inte göra på step in :-)

2009-01-03 @ 01:17:02
URL: http://soofiabergs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0