Tredje advent!

Igår blev en lugn kväll som jag hade hoppast på, åkte bil en sväng med Sandra och Sofia sen såg jag film med min loverboy. Satt också ungefär en timma hemma hos Sandra och surrade med hennes mamma, alltid lika trevligt ;) så nu vet jag vad jag införskaffar mig när jag fått mina pengar :)

Jaken fortsätter dock på mitt hemliga "projekt" imorgon är det möte så hoppas vi får klartecken då på att det funkade :)
idag hade jag tänkt tvätta men någon jävel snodde min tvätt tid så får göra det senare om jag hinner, måste också på konsum och köpa säkringar eftersom en gick inatt så vi har inge lyse i halva lägenheten :P så måste jag hinna betala räkningar tills imorgon =) Men nu middag, min älskling står för den idag. skönt :)

oxox/S


sockervadd, sötnosar ;) PUSS



Kommentarer
sofia

Sockervadd söt du med ;)

2008-12-14 @ 16:16:07
URL: http://soofiabergs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0