trötter

Godmorgon skulle man nästan kunna säga, känner mig så grymt sliten.. fasiken när ska sömnproblemen lämna mig? har inte gjort ett skit idag förutom skrivt inköpslistan tills på fredag när jag och sandra sticker till luleå några timmar. dock måste jag klä mig snart och traska till konsum och handla samt lämna in ännu ett paket (klantig som jag är glömde jag skicka med laddarn till laptopen jag sålde) tror jag ska köpa med mig nått gott till ikväll och bara känna lugnet. orkar ingenting så måste samla krafter, är så himla mycket jag måste hinna innan dehär året är slut... stress ehh joo!

Nu ska jag se tv ett tag innan jag rycker upp mig och traskar iväg.. fan kom just på att jag är upptagen hela dagen imorgon och fredag så måste städa idag.. ingen lugn stund.. :/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0