Uppesittarkvällen!

Idag tänker jag extra mycket på min farmor som gick bort för exakt 17år sedan. jag saknar dig farmor!
Vaknade upp till en härlig tisdag imorse, humöret på topp och känslan av att vakna hemma hos familjen var helt underbar, bordes göras oftare när de var ett tag sen sist! skönt att jag lyckades ta mig upp, har hunnit med så mkt :) bland annat varit ute med syster och dogge i snön, duschat plutten, varit hem och hämtat resten av klapparna och mina saker som kommer behövas samt gett kisse mat, även hämtat hit fredrik och käkat en underbar middag (plankstek) sedan bänkade vi oss vid tvn och spelade bingo lotto (fan va nära jag var höga vinster, typiskt) har dessutom lirat WII med syster ;) Nu har fredrik åkt iväg en sväng och resterande sover så ska strax hoppa i säng med min älskade hund så kryper förhoppningsvis min loverboy ner med mig när han är tillbaka :)

Imorgon är det fullt ös hela dagen, lite ändringar blir det nog därimot men de återstår att se tills imorgon. Tanken är iallafall att börja öppna "morgon paketet" sedan leka ute med dogge en sväng innan duschen:)


Oavsett vad kommer du alltid vara speciell i mina ögon,
men tänka bör man annars dör man;)


Kommentarer
Mikaela

Det är ingen fara :) Jag har haft en period då jag har varit helt off också, man får såna ibland :) God jul själv!! Haft en trevlig jul? Hon hälsar tillbaka så mycket och ger massa pussar och kramar tillbaka! ;)

2008-12-26 @ 20:28:57
URL: http://lillamiii.blogg.se/
Emma

hörrdduu, it sko i till nå björkliden :) det var mest ett skämt, alla sa följ med haha.. men icket :) förfest hos mig... fast jag hade tänkt att bjuda alex också, men.. är väl inte så aktuellt antar jag.. så jag vet inte vad jag ska göra, jag hatar att vara i mitten av all hysteri :P

2008-12-28 @ 15:38:03
URL: http://emstaar.blogg.se/
julia

jättefin blogg! :)

2008-12-30 @ 16:38:13
URL: http://nesral.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0