Wallander - hemligheten!

Åh jag är så arg. hade bestämt mig för ett se wallander filmen som gick ikväll men just då så blev boxern cp och vägrade fungera annat än att visa "dålig eller ingen signal" jävla skit! nåja, har nyss tagit mig ett bad och nu ska jag gå ut med dogge sen lägga mig och läsa tills jag somnar. förhoppningsvis riktigt tidigt med tanke på att jag ska upp tidigt imorgon (ni glömmer väl inte hålla tummarna att det funkar) mötet är det första jag drar igång med på morgonen. sen ska jag plugga och möta upp sofia innan jag far till tandregleringen. men nu sängen :) Sovgott & njut av filmen jag inte kunde se..

OCH GLÖM INTE HÅLLA TUMMARNA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0