idag är en ny dag!

förlåt än en gång för dålig uppdatering, men nu får jag faktiskt skylla på att jag varit utan dator ett bra tag och sedan utan laddare. för er som missat så lämnade jag in min lap top med laddaren men fick sedan bara tillbaka datorn så var tvungen vänta ytterligare två veckor efter den redan då långa väntetiden. nu har jag därimot fått en ny laddare men fattas fortfarande en kabel mellan väggen och adaptern som jag väntar på, sämst!
sen hade dom formaterat hela datorn också och har inte hunnit flytta över alla mina saker från fredriks dator än men så fort jag gör de bjuder jag på dom få bilderna som tagits :)

tills dess ska jag leva, var dag som den kommer och hoppas på det bästa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0