Telefonsamtal från "personlighets test"

Itisdags ringde äntligen tanten från "personlighets testet" och medelade mina svar.
skrämmande sant faktiskt. har aldrig riktigt varit den som trott på tester och sånt men nu så.
jag svarade på 200 frågor här på internet och sedan nån vecka senare ringer en tant upp mig
och berättar precis hur allting är, hur jag känner och allting stämde så bra in.
funderar starkt på att köpa boken hon tipsade mig om.
pga vissa omständigheter kommer jag inte ihåg ordagrant vad hon sa som stämde så bra in, utan minns bara att jag tyckte de stämde så otroligt bra. dock sa hon att jag är en svår person att vara tillsammans med och lever som i min egna bubbla. de är inte många människor som når fram till mig..

rekomenderar starkt dehär testet, ni borde iallafall testa det även ni inte tror på sånt.

http://www.nyniva.nu/test.php


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0