hämnden är ljuv

kom hem för ett tag sedan efter en ute kväll på kalles som till min besvikelse var ganska dött, inte alls många ute och ändå var de lill lördag. nåja, hade trevligt tills baksmällen kom.. att några få ord kan bryta ner sådan lycka och glad stämmning. men antar att de är något jag får lov att vänja mig vid, har man gett sig in i leken får man leken tåla.
nu ska jag dock försöka sova även fast jag vet att de är i stortsett omöjligt. men värt ett försök iallafall...

Och en sak ska du ha klart för dig flicka lilla, att jag kommer inte glömma det i första hand. det sitter som brget och går inte en minut utan att jag tänker på det. hämnden doftar ljuvligt och en sak är då säkert, att min respekt ser du aldrig mera skymten utav, idiot!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0