ingen kraft och ingen ork

sämst uppdatering ännu en gång, förlåt. men de har inte hänt ett piss. solen har lyst och jag har försökt ta mig ut på dagarna för att inte se ut som att jag just klivit upp ur graven. har tagit det relativt lungt den mesta delen, försöker ta itu med mina tankar, finna min kraft och söker efter min vilja. kan inte påstå att det går speciellt bra, men nånstans inom mig hoppas jag fortfarande.
nu ska jag sova vidare, sovgott!

(`v´)

Men en sak är säker, kärleken lämnar ingen oberörd. Kärleken skiljer sig också beroende på om den är besvarad eller ej. Är du lyckligt kär känner du dig oövervinnerlig, är du däremot olyckligt kär kan det kännas som om hela världen rasar samman,.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0