jag har tråkigt.

VEM.
Vem är i rummet med dig?
Dogge
Vem fick du sms av senast? Per
Vem pratade du senast i telefon med? Peter
Vems hus var du senast i? Mammas
Vem sa du senast "jag älskar dig" till? Fredrik!
Vem önskar du att du var med nu? Just för tillfället vill jag vara själv

VAR.
Var är din telefon? Bredvid mig här
Var är din mamma? På jobbet
Var sover du? I min och Fredriks dubbelsäng
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Lindex för ett bra tag sen
Var åkte du senast bil? Hem till munksund från mamma & pappa
Var i ditt rum är du? Vid Fredriks dator i vardagsrummet

VAD.
Vad åt du senast?
Två kex
Vad drack du senast? Oboy
Vad är det för färg på dina byxor? Svarta
Vad är den närmaste saken som är blå? Dogges leksakslåda
Vad har du på fötterna? Tår
Vad är din favoritfärg? Svart och rosa
Vad är din favorithemsida? blogg.se och pixbox.se
Vad hör du just nu? Kanal 5 på tvn och Eva Cassidy - Fields of Gold


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0