midsommarhelgen!

förbi... orkar inte gå in så detaljerat vad som hände men kortfattat så:
Fredagen började med middag på fredriks mormor och morfars stuga i pitsund sedan fest inne i stan som avslutades med en båtsväng på havet innan sängdax vid sex på lördags morgon.
Efter några timmars sömn skulle vi börja festa igen men insåg att systembolaget var stängt så efter en lång jakt på alkohol (utan resultat) hamnade vi i skogen för kotlett grillning vilket inte varade länge alls för alla myggen, så vi gick hem och åt strips istället. Kvällen avslutade jag och Elenore hemma hos dom med ett vinglas sedan utgång (som förövrigt inte alls blev av) så åkte hem till oss istället och slocknade ganska snabbt. Söndag städade jag hela dagen och tvättade kilovis med kläder..

Men trotts alla ledsamheter hade jag det hyffsat bra :) Hur var eran?


Här kommer dom få bilderna vi tog under fredagen:
 
Lek med hundarna i Pitsund
 
Jag efter många timmar
 
 
Jag och sofia i båten

Danne i båten


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0