utan dator

sitter på praktiken i öjebyn nu, har fortfarande varken lust eller kraft till att göra nånting annat än att tänka. så sitter bara här och lyssnar på eva cassidy. har iallafall gjort klart ett arbete, så jag kan känna mig lite (ytterst lite) duktig.
I bussen påväg hit slog det mig att jag har mest sovit hela veckan, imåndags när jag kom hem klockan tolv sov jag till 16.00 gjorde middag åt fredrik sen slumrade jag vid tvn tills 03.00 flyttade till sängen och sov till morgon. tisdag var jag i öjebyn mellan 08.00 - 10.30 på utbildning vilken jag sov mig igenom mestadels. när jag kom hem sov jag till 16.00 hämtade min mobil i stan, lagade middag sedan slumrade jag i soffan åter till 03.00 innan jag flyttade mig till sängen och sov till 10.00 ondagmorgon, var på stan ett tag men somnade igen vid elva på kvällen och har sovit hela natten bortsett från alla gångerna jag vaknat upp kallsvettig av mardrömmar. dock kommer jag säkert lägga mig igen så fort jag är hemma om två timmar..
förresten kom min pappa förbi igår och hämtade min laptop som ska in på lagning, får se hur länge det dröjer den här gången. dom där jävlarna har ju en förmåga av att vara liiite sega. och i samma sekund, fan vad jag själv är seg. måste skicka in vårat mobila internet så vi får det också lagat.
nu ska jag dock gå, måste kanske visa mig iallafall. Hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0