Ny vecka!

Helgen har varit kanon bortsett från en del tråkigheter som vi inte verkar få vara utan. Ifredags var vi bara hemma så slocknade vid elva snåret. Men ilördags blev det utgång å de visade sig att det var otroligt många ute som man för ovanligehetens skull inte kände igen ;p fast nog hade jag allt trevligt tills man upptäcker en del som verkligen kan sänka humöret till botten så då tog vi taxi hem, men skönt att vara hemma innan krogen stängde för en gångs skull :) Gårdagen blev allt annat än vild, såg mest på OC hela dagen bortsett från en sväng i klubbgärdet och på kvantum sen somnade jag vid nio så utvilad till max när jag vaknade elva imorse.
Iveckan händer inte alls mkt, måste skicka in några papper sen möte på torsdag håll tummarna annars försöka plugga lite på teorin och nöta ännu mer OC ;) men nu lockar sängen, Godnatt! ;>

Lite bilder från helgen, resten är uppe på Pixbox under kategorin Vinter / Uppdateras! = ]

126094-24
Zta och Elin

126094-23
Hanna och jag!

126094-22
Hanna och febba!

126094-21
Hanna, jag och tobba!

126094-20
Hanna och jag på pitebynight.se



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0