till er som fortfarande orkar läsa mina listor!

Namn: Sandra Marie Larsson
Tatueringar: Ingen, men de kommer inom kort förhoppningsvis.
Längd: 168cm
Skostorlek: 37/38
Är du kär i någon: Japp!
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, jag saknar Linköping rätt mkt.
Tycker andra att du är attraktiv: Fråga dom vetja
Vilken parfym använder du:  Paris hilton och Victoria beckham´s
Gillar du att tvätta: Jo, faktiskt.


Senaste..
Film du hyrde:
Tankar mest så vet inte
Låten du lyssnade på: Celine Dion - Because you loved me
Personen som ringde dig: Mamma
Personen du ringde: Bredbandsbolaget
Tv program du tittade på: Scrubs
Personen du tänkte på:  Fredrik


Har du nånsin..
Gråtit över en pojke: Ja
Gråtit över en flicka: Ja
Ljugit för någon: Ja, tyvärr.
Varit i slagsmål: haha jå, senast igår :s


Antal..
Gånger du varit kär:
På riktigt, två gånger.
Gånger ditt hjärta brustit: Det går nog inte räkna.
Hjärtan brustit på grund av dej: Inte allt för många hoppas jag
Personer från grundskolan du har kontakt med: Nästan ingen, tråkigt nog.


Senaste..
Bok du läste: När blodsband brister
Personen du fick brev av: Ett AVI från posten
Personen du fick sms av: Min telefon funkar inte efter fredag så inte kunnat titta. annars Zta


Vad har du gjort idag: Varit hos mamma och pappa
Brukar du svära mycket: Ja, det är en dålig vana jag har
Hur tidigt stiger du upp: Allt mellan klockan nio och två
Gillar du att slåss: Nej
Var har du ont: Överallt!
Använder du hårspray: Ja, i stort sett varje dag.
Favorit serie: One tree hill, OC och Desperate housewives
Håkan Hellström eller The Ark: Håkan Hellström
Är du glad nu: Nä, borde jag det?
Var du glad igår: Nej
Varför: Ångest och helgens bravader.
Vad dansar du till: inget helst men party musik
Kan du sjunga: Oh nej


Kommentarer
Maja

Okej.. Tack, men det kändes lite dyrt med 300 i månaden :o Men jag ska tänka på saken :)

2008-03-17 @ 21:18:39
URL: http://www.majaroslund.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0